Canımız annelerimiz, kampanya dönemi olduğu için reklam gelirlerimizde artış olmuştu son bir kaç günde biz de bu ek gelirin bir kısmını annelerimizle paylaşalım diye iyi niyetle bir girişim yapalım demiştik. Demez olaydık… Ama bir kaç negatif yorum üzerinden azcık üzülsek de genelleme yapmayacağız. Hiç reklam yapmadan bizi Türkiye’nin en büyük gebelik platformu yapan yüzbinlerce HappyMom annesi bizim en büyük gücümüz. Hasbelkader yolunu şaşırmış aramızda dolanan birileri ve onların yazdıkları da internet dünyasının ne yazık ki çözümsüz sorunları olarak hayatımızda olmaya devam ediyor:( Bu platformu 3 senedir kullanan annelerimiz var, hiç bir benzer platformda olmadığı kadar şeffaf bir şekilde süreci yürütüyoruz. Veritabanımızın ekran görüntüsünü dahi paylaşıyoruz. Ayrıca her şeyden önemlisi de 500 lira için hamile bir annenin vebalini almak hem tıynetimize uygun değil hem de Allah’a şükür tenezzül etmemizi gerektirecek bir durumumuz ve ahlakımız yok! En hassas olduğumuz bir konuda ufacık da olsa şaibe yaratılmasına izin vermeyeceğiz. Hiç ihtiyacımız yokken kazandığımızı paylaşalım diye düşünerek yaptığımız bu çekilişler (daha önce yaptıklarımızda bir trafik artışına neden olmadı bu çekilişler) hakkında şaibe yaratan yorum yazan kullanıcıları Forum’dan atacağız! Herkes haddini ve sözlerinin nereye gittiğini farkına varsın! Varamayanları da aramızdan uzaklaştırmak en doğal hakkımız! Gerçek Happy Mom annelerinin bu çekilişlerde en çok yaptığı yorumda denildiği gibi “inşallah ihtiyacı olan birine çıkar”