Elif1807
canım ilaç yazmadımı tedbir amaçlı. İlaç yazıyolar genelde, iğne falan yapıyorlar. İstersen başka bir doktora git için rahat olsun sonra keşke deme. Başıma geldi öyle bişey. Malesefki bazı doktorlarımız okadarki umursamaz oluyor. Sonra acısını sen çekiyorsun.
şuan ben tedbir amaçlı ne varsa istedim kendim, hergün karından iğne hergün 2 tane sabah akşam ilaç. Her hafta kalçadan iğne.
tedirgin oldugunu belirt.