Kızlar bugün post açmıştım adet sancısı gibi sancım var nasıl hafifletebilirim diye akşam a doğru hafif lekelenme oldu hastaneye geldim Nst de sancım çıktı çok hafif de hunilesme varmış yaşayan var sa lütfen ihmal etmeyin ne olur ne olmaz.doktor a gidin beni bu gece yatırdılar serum ile sancıları bitiricekler inşallah ne olur bize dua edin yavrum daha çok küçük