Yagmur2 ben de ilk Doğumumu sezaryen yapmak zorunda kaldım. 7 yıl önce kordon dolanması sebebiyle oğlumu kaybettim sezaryenle aldılar. Şimdi 30 haftalık hamileyim normal Doğum planlıyoruz. Doktorum ssvd yaptıran ve destekleyen doktor şimdilik normal görünüyor. Doktorum da bu yönde motive ediyor beni. Bir aksilik olmazsa ssvd yapacağım inşallah 🤲😊