Bugün sezeryan için gün vermişlerdi sabah test yaptılar kan tahlilim yani antikor test pozitif çıktı. Sürüntü için örnek aldılar onun sonucu yarın çıkacak. Pozitif olursa pandemi hastanesinde alacaklar sezeryana ve karantina da olucam eğer negatifse kendi doktorum alacak. Hiç bir belirtim yok ne kendimde ne eşimde. Tek korkum bebeğimden ayrı kalmak bana alışamaması gibi durumlar çevrenizde bu durumları yaşayan var mı ne olur akıl verin.