Sabazzumre canım ilk iki gebeliğim de denediğim ilk ay hamile kaldım ama ikinci gebeliğim kürtajla sonuçlandı kürtajdan sonra 2 ay korundum denemeye başladım ve 3 ay sonra hamile kaldım belkide rahim kendisini anca toparlıyodur bu arada onu da kaybettim şimdi nedenlerini araştırıyorum