Nurartuk Valla Ben arko krem kullanicam klasik annem zamaninda ondan kullanmis ve gayette iyi geliyormus
Cigerciemo SmyyE_Byram bubchen kullaniyordum idare eder bir urun ama siddetli pisige yaramiyor. Bepanthol baby aldim 2 gunde kizarikliga iyi geldi tevsiye ederim.
Rmeysa_1661 SmyyE_Byram mustela ve sudocrem tek geçerim ikisi de süper ürünler 👌 birde çay ağacı özlü bir pişik kremi var fiyatı uygun ve kokusu da çok güzel
neslihann87 kuzucugum oda iyi ama şuan ben pişik önleyici olarak johnons beybi kullanıyorum oda iyi geldi bize pişiği önlüyo
nazeninhanim SmyyE_Byram bepanthol aldım, eczanelerde daha pahalı trendyolda falan daha uygun kargoda ücretsiz siparişimi öyle verdim daha kullanmak nasip olmadı ama çevremdeli herkes böyle önerdi
Deryotti SmyyE_Byram instagramda mühendisin oğlu var o içerik olarak en zararsız olanı olarak hametan öneriyor bir inceleyin derim