Hanımlar 6 aylık hamileyim bebek bezi konusunda fikre ihtiyacım var.Bez konusunda stok yapma taraftarı değilim çünkü hangi marka olursa olsun bebegimin alerjisi olabilir, pişik yapabilir bunun için deneyerek görmek istiyorum. Bezlerde deneme paketi falan yazıyor nasıl oluyor o konu da aydınlatır mısınız? Hangi markayı önerirsiniz tavsiyeniz nedir?