Mommy093 37 +5 im özellikle ayaklarımda aşiri derece de terleme var ellerimde terliyor arada normal mi yada nasil engel olurum yapacak bi sey var mi bu durumda cok rahatsiz edici
Handealp Bende aynıyım 37+2 yim üşümeye hasret yaşıyorum resmen terlemekten bıktım ayaklarım ve ellerim çok şiş parmak uçlarım uyusuyo allahım hayırlsıyla doğum yapmayı nasip etsin artık bir an önce 🙏