Herkese merhaba, belki bilenleriniz vardır amniyotik sıvı fazlalığım vardı ve sebebi bilinmiyordu. Doktorun kararı sonucu 38+0 da mecburi sezaryenle bebeğim doğdu. Ancak doğum esnasında akciğerlerine su kaçmış ve şuan yoğun bakımda. Ne kadar kalacağı belli değil bir şey diyemiyorlar. Hareketleri azalmış. İçim parçalanıyor o hali aklıma geldikçe. Hele ki bebek için hazır hale getirilen eve boş dönmek.. Allah herkesin evladını sağlıkla kucağına almasını nasip etsin kimse böyle bir acı yaşamasın dilerim. Sizlerden isteğim bebeğim için dua etmeniz. Duanın gücüne inanıyorum. Allahım yardımcım olsun, benim gibi olanlara sabır versin.