Alininannesiiii [url=https://hizliresim.com/R7A3On][img] Bebeğim ocakta dogcak bunları e bebekten aldım ilk gebeliğim ben de tecrübesizim bu konuda fazla mi oldu acaba
Burcuu3761 Alininannesiiii bence yeterli canım benimde şubat sonu gibi yeni doğan az alıp 0-3 aya daha çok ağırlık vereceğim çünkü yeni doğanı 1 ay ancak giyiyolar
isimsizbebek Alininannesiiii bence yeterli. Ben bu kadar bile almamıştım 😂 bebeğim Şubat ayında doğmuştu. Zaten çok çabuk büyüdükleri için küçülüyor. Güzel günlerde kullanın
261018 Alininannesiiii Rabbim sağlıklı bi şekilde bebeğinin kullanmasını da nasip etsin canım 💕hepsi çok güzeller baya almışsın bence daha alma çünkü çok çabuk büyüyorlar bebekler
Alininannesiiii Peki bunlarin disinda ne alabilirim hastane çıkışı da yaptiricam şu isimli olanlardan Burcuu3761
Sultan_Kocyigit03 Burcuu3761 canım 0 3 ay ağırlıklı da çok alma bence onlar hemen küçülüyor genellikle 6 9 ay alın
Nurcanyildiz Fazla değil bence ama yeterli bundan sonrasını çabuk büyüdğkleri için tercih etmemelisiniz bence 🥰
Burcuu3761 Sultan_Kocyigit03 ben kızımda o şekilde aldım canım 0-3 ayı ben 5 ay olana kadar kullandım senin dediğin baya büyük olur bebeğe
Alininannesiiii isimsizbebek teşekkür ederimm 😍 Ilk olunca hevesleniyomus insan her şeyi alasim var 😂
Zeyyno_ Alininannesiiii Bende Aralıkta doğum yapcam İnşallah İlk gebeliğim https://hizliresim.com/IihKwd Bunları aldm bunlara ek annem örgü işleride yaptı şu an ynmda değl çok alma dediler kilosuna göre alırım veya almam diye düşündüm ağırlığı 3-6aylık aldm yani bunlardan hariç büyük boy aldklarmda var 3ve 6ay olmak üzere 🤗🤗🤗 sennki yeterli bnce
Yasemin0728 Alininannesiiii fazla değildir bence sonuçta sürekli üstü değişecek kusmuk yada kaka olucak
Melek0720 Bence cok fazla bende ocak gibi dogum yapacağım Allahın izniyle sizin kadar cok kiyafet almadım bebise ilk gebeligimde olsa..
sinber Alininannesiiii dış giyim için bunlar yeterli görünüyor yalnız evde giydirmelik pijama veya tulum içine giydirmelik çıtçıtlı badi bunları biraz fazla alın