Ya benim bildiğim cinsiyeti erkekten gelen kromozomlar belirliyor bebeğimiz bizden 1 kromozom alıyor babasından da aynı şekilde 1 kromozom aliyor sağ yumurta sol yumurta bana biraz saçma geldi biz kadın olarak xx kromozomuna sahibiz erkekler ise xy kromozomuna sahipler ilişki sırasında yumurtaya ilk ulaşan spermin kromozomu x ise biz zaten xx olduğumuz için kız oluyor y ise xy olarak erkek oluyor bence yumurtayla alakası yok diye düşünüyorum nacizane fikrim🙈