Belki de dış gebelik geçiriyorsun.. Benim ablamda öyle olmuştu çünkü test yaptı 2 3 tane pozitif çıktı regl de olmadı ama kan testi verdiğinde negatif çıkmıştı doktora gittiğinde anlaşıldı dış gebelik geçirdiği.. Eğer sende regl olmazsan bi doktora görün muhakkak