Hayal_90 Merhaba hanımlar. Yüzümde aşırı derecede sivilcenmeler oluyor. Hamilelikten dolayımıdır acaba. Aranızda bu gibi durumla karşı karşıya gelen varmı.. ve buna ne yapmalıyım. Pskolojim bozulmaya başladı resmen her aynaya bakmamda..
minikcasper Hayal_90 evettt üzme kendinii. Bi ara benimde coşmuştu sonra duruldu. Hormonların hoplayıp zıplamasından kaynaklı malesef 😅
Mom42 Hayal_90 canım bende de oldu başlarda daha çoktu şimdi biraz biraz azalmaya başladı hormonlardan merak etme
MomD Hayal_90 Sebamedin hassas ciltlere özel sabunundan kullanıyorum şu an canım bi de akşamları yüzümü yıkadıktan sonra otacının Gül suyu spreyini sıkıyorum ya da bi pamuğa sıkıp yüzümü siliyorum. Temiz tutmak sık sık duş almak bi nebze olsun geçiriyo ama bende aynı zamanda egzamada oluştu yüzümde. Umarım doğumdan sonra geçerler
minikcasper Hayal_90 yok yapmadım hiç bişey canım. Hormonlardan kaynaklı geliyo gidiyo işte. Ee bide adette olamıyoruz onunda etkisi var.
Byzaoz Hayal_90 inşallah gecicidir ben ergenlikte cikarmadim sivilce. Ama suan boynum ve yuzumde minik minik sivilceler var benimde moralimi bozuyor 😬
Karadeniz61 Ben normalde de sivilceliydim, umudum normal doğum yaparım da inşallah tüm vücudum temizlenir sivilcelerimde gider🥰