Kızlar Merhaba!daha önce evde test yaptm pozitifi gördüm ikinci gebelik olduğundan sakin davrandım kalp atışıni için ayrı gitmeyeym malum virüs var diye doktra bugün son adet tarihime göre 8+2 de gittim.doktor keseyi gördü ama bebekde olması lazım henüz yok dedi boş gebelikde olabilr geç döllenme de olabilir geç döllenmeyse 5 haftalık falandr dedi tahlillerde temiz çıkınca pazartesi tekrar bakalm dedi sizce durum ne olur