Cresgirl valla kuzum inşallah olmazsınız, negatiftir. Benim trajikomik bir covid hikayem oldu. Eşim üniversitede çalışıyor, temmuz ayına kadar hiç okula gitmedi evden çalıştı. Temmuzdan beri de haftada sadece 1 gün gidiyor kendi aracımızla okul bomboş ve temaslı olduğu hiç kimse yok. Onun okulda olduğu bir gün eşimin adına kargo geldi bizim de giriş kapısı bozuk otomatik çalışmıyordu adam direkt kapıya çıkınca ben maske eldiven takamadım, kargo eşimin adına olunca benden imza istedi boş bulundum ve adamın kalemiyle imza attım. Ve adamdan şok edici cümleyi duydum “abla bizim kargo şirketi patladı Herkes korona oldu ben kendim 5 mahalleye bakıyorum geç getirmek zorunda kaldım süreyi geçtim, lütfen şikayette bulunmayın” dedi ve kafamdan aşağıya kaynar sular döküldü. Hemen banyoya girdim bir saat yıkandım hiçbir yere tutmadan ama Hemen geçmiş o ara. O günden 4 gün sonra hemen hastalandım. Eşime de geçirdim üstelik. Hafif de geçse ağır da geçse her türlüsü zor. Aman dikkat edin.