Nurcn aslında normal doğum olabilir diye söyleniyordu ama geçenlerde bu bi arkadaş sezwryan ile aldılar demişti . Bence test yaptırıp doktorunuza sorun zaman kaybetmeden . Çünkü en önemlisi siz ve bebeğinizin sağlığı için hiç riske atmayın . Çok geçmiş olsun . Kaynamış süte bi kaç diş sarımsak ezip için zaten tat ve koku yoksa kötü gelmez size antibiyotik etkisi yapar . İnşallah temiz çıkar sonuçlar . Rabbim şifa versin