Elacagl Hanımlar merhaba 14+3 haftalık hamileyim şiddetli Kasık ve bel ağrım var Pazartesi gittim doktora bebek çok sağlıklı dedi ama 2 gündür sancım var normal mi bu hastalıktan dolayı hastaneye gitmeyende korkuyorum