Oznrdnz Kizlaaarrr bebeğin kalp atışı kaç haftalıkken duyulur. Şuan 5 haftalık hamileyim ne zaman doktora gitmem gerekiyor
Sermec27 Oznrdnz 6+5 lerde duyuluyor ama 7. Hafta gitmek en mantıklısı bazen döllenmeyle alakalı daha da gec duyulabilirmiş 🥰
Birgul Oznrdnz canım bu haftalarda kese görülür kese içinde hcg bakılır 2000 üzeri olması gerekir kalp atışı 7. 8. Haftalarda daha net duyuluyor genelde ben 7+5te duydum
ozlemyas Oznrdnz ben 7+6 da gitmistim duydum 🥰 Kız olursa geç duyulur diyolar sanirim en gec 9 haftaya kadar duyulması lazım
Edizinannesii Oznrdnz ortalık virüslü malum canım normalde 6 haftadan sonra duyulur ama bidaha bidaha gitmeyim dersen geç döllenme ihtimaline karşı 7. haftaya gir öyle git derim
Oznrdnz Çok heyecanlıyım ya elimde olsa hemen gideceğim 😂😂 Tahlil sonucumu gösterdim haftaya pazartesi gel keseyi görelim dedi. Bugün tekrar test yaptırdım şuan değerim 4114 sanırım kese gözükür
roserosey Oznrdnz Canım ben 7 haftalıkken duydum fakat vajinal ultrason ile çünkü inanılmaz gaz birikmiş bağırsaklarımda bebeğe karından ulaşamadık 😅
Pyavuz Paprika evet karindan ben de ilk tranavajinal ultrason ile sandim nette hep oyle yaziyordu ama normal ultrason cihazlari iyiyse onunla da bakinca duyuluyor