Bhrygz anladm cnm çok güzel açıklamşsn ama ben kendim işe gitmeyecğim için doğumdan sonra hiç bunlarla uğraşmak istemiyorum kendisi acayip çakal biri her türlü yola başvurmann derdinde 2 gün işe gidemedm raporumda yok onunda haberi yoktu sadce çalşma arkdşmn vardı beni onla tehdit edito tutanak tutarım kamera kayıtlarından gelmediğini kanıtlarm gibilerinden hiçbişi alamzsn direk çıkışını veririm dedği için kabul ediyim sadece doğum izni paramı alıyorum diyorum. Tarih belirrtği için öncesinde bi çkş yapamz zaten yapsada tazminat ödemek zorunda kalır değilmi