Ozdmrkbraa nazeninhanim ben gerekli olduğu inancındayım benim astımım var ve kışın oda da nem seviyesi düşüyor kuruluk oluyor bi şekilde kendim idare ediyordum ama bebeğim bu sıkıntıyı yaşamasın istiyorum o yüzden almak istiyorum zaten eşim benden önce niyetli almaya benim halimi görüp bildiği için
Ozdmrkbraa annecikk_ ben kaynar su kayayım uyumadan onu odama götürdüm içine nane yağı koydum tabi sabaha kadar soğudu oda çok başarılı olmadı 😣
Deletedmom399 Ozdmrkbraa biz weewell soğuk buhar makinesi aldık ve kullanmaya başladık. Bebeğimin doğmasına çok az kaldı onu yorumlayamam ama çocuk doktorumuz bu markayı önerdi ve biz performansını fazlasıyla beğendik😊
Deletedmom399 Ozdmrkbraa memnun kalacağını düşünüyorum canim. Eksi yönü tuşları çok ses çıkarıyor,birde mavi bir ışığı var ben gece lambası niyetine kullanırım diye düşündüm 😊
minnie11 Analuqe sobanın üzerine çamaşır kuruması için asılan askiliklari biraz alt kısma indirip nemli bezler asabilirsiniz bence. Kurudukca islarsiniz
Deletedmom399 Ozdmrkbraa e bebekte aynı ürün var ben indirimde internetten aldım. Nem gostergesi falan var çocuk doktoru da olması gereken en iyilerinden birisi bu fazla para vermeye gerek yok dedi aldık bakalım.
Mary06 Nem her zaman iyi bir şey de değildir, aleti alsak sürekli çalıştırmamız da gerekir. Nasıl ölçez sürekli havadaki nemi
Ozdmrkbraa Mary06 kuzum termometreler var dijital hem sıcaklık hem nem göstergeli uygun fiyatlı alabilirsin
Analuqe S-r-p evet bizde öyle düşündük ama sanki yetersiz olacak gibi geldi. Çünkü geçen sene Bizim bile burnumuz tıkandı sobanın üstünde güğüm olmasına rağmen bu sene başka altarnatif düşünüyoruz o yüzden
S-r-p Analuqe valla ben kararsızım çok nazlı mı yetişir ki öyle çok üstüne düşünce ben de sobalı evde doğup büyümüşüm hiç öyle şeyler yokmuş 🙂
Analuqe annecikk_ geçen sene sobanın üzerine güğüm koydum hep ama doğru dürüst nem dengesi oluşmadı gibi bizim yetişkin olarak burnumuz kuruyordu yani. Bu senede deniycem önerilerden olmadı makine alıcam artık bebek için
Analuqe S-r-p bende sobalı evde büyüdüm. Çoğumuz öyle büyüdük bence ama eskisi insanlarla şimdiki nesiller maalesef bir değil :)