senaack Aynı şeyi bende dün yaşadım. Özel kliniğe gidiyorum şeker yüklemesi yapıldığı haftada kan tahlillerime bakıldı hiç bir sıkıntı olmadığı söylendi ve herhangi bir ilaç başlanmadı. Dün sağlık ocağına ilaç yazdırmaya ilk defa gittim ebe bana bu ilacı kullanmam gerektiğini söyledi. Çok mantıklı gelmedi ama doktoruma da sormadım daha. Bana verdikleri tablet şeklinde minik hap seninki nasıl ?