merve0128 19+4 haftalık gebeyim ve 18 haftadan beri hissediyorum bebeğimi ama hareketlerini hep aşağı taraflarda hissediyorum benim gibi hisseden var mı?
Edizinannesii merve0128 20li haftalardan sonra yukarı çıkıyor canım merak etme normal oralarda olması.
Melek_2121 merve0128 benimde öyledir cnm 24+5 gülük olduk arada aşağıda hareket ediyor büyüdükçe hareketlerini yukarda hissedersin cnm
Kasimannesi_ merve0128 canım daha sonra yukarılarda ve yan taraflarda hissetmeye başlıyorsun 💕şimdiki normal yanı
merve0128 Edizinannesii Melek_2121 beni çok rahatlatınız gerçekten çok teşekkür ederim 💕 insan ister istemez korkuyor işte
Edizinannesii merve0128 bilirim bizde yaşadık canım aynı korkuları yine de emin omak istersen doktoruna danış aklında soru isareti kalmasın
merve0128 Edizinannesii takip ederim bi sıkıntı şeklinde hissedersem doktoru arar konuşurum canım teşekkür ederim 💕
merve0128 Kasimannesi_ teşekkür ederim içim rahatladı valla tedirginliğim gitti sizler böyle konuşunca 💕