KubraaaD Kızlar 21+1 günlük hamişim. Ama ellerim ayaklarım hep şişti. Burnum bileeeeneeee :(((( Ne yapabilirim?
Sezensu KubraaaD Canım bünye ödeme müsaitse naparsan yap şişiyor sıfır tuz besleniyorum ona rağmen balon gibiydi ayaklarım işi bırakana kadar ayakta durmaktan oluyor. 35. Haftada izne ayrıldım şimdi rahatım şükür biraz indiler bol bol uzat dinlen
Edizinannesii KubraaaD tuz yok hamur işi yasak beyaz ekmek yok bol su ve yürüyüş 🌺 ben 31+3 oldum daha hiç bi yerim şişmedi şükürler olsun ki bu dediklerimin hepsini yaptım çünkü