symslmz Kızlar iki aydır alt değerlerim 70-58-45-48 bandında ast ise 32 de seyrediyor. Kendimde bi değişiklik hissetmiyorum doktor da bi sıkıntı görmedi bebekte. Bunun sebebi ne olabilir ? Kolestaz falan da değilmişim zaten kaşıntı vs yok
Hifask44 symslmz yediklerinize dikkat edin karacaiğere iyi gelecek şeyler yiyin yağı tuzu azaltın özellikle yağlı yiyeceklerden uzak durun