Anneyim00 Haftamdayım kızlar yemek yemek istiyorum ama 3 4 kaşık bişe yesem patlıcak gibi şişiyorum karnım çatlıyo sanki ilk gebeliğimde böyle bişe olmamıştı ama şu an baya baya iştahsızım yani dün bi kahvaltı bi akşam yemegini zor ettim nerdeyse varmı böyle olan ya bebeğin kilosu etkilenecek diye korkuyorum
Merveduyg Anneyim00 aynı durumdayız 36+3 oldum ne yesem karnım patlayacak gbi oluyor bebeğin kilosuna dün baktım 2500 gram 🤔
Seyhann0606 Anneyim00 bende 33 haftalığım bende de aynı sorun oluyordu iştahım azaldı , yemekten hemen sonra yürüyüş yap ve soda iç işe yaradı bende
Zeyyno_ Anneyim00 Bende öyleyim canım 30.haftamdayım en fazla tadımlık yemem gerekiyor byle şişkinlikten bunalıyorum sürekli bazen kalkıp sofrayı bile kaldıramıyorum zar zor kaldırıyorum 🤷🤷
Anneyim00 Zeyyno_ Seyhann0606 irva Merveduyg niye acaba ya hemde benim bebeğim doğum kanalına girmiş karnımın tirahatlaması lazım güya ama nerdeeee🙄🙄🙄
Zeyyno_ Anneyim00 Bilmiyorum ki yemek yemekten soğudum bnde artık zorla bebişim kilo alsın diye yiyorum 😍