sue92 Kullanan var mı aramızda? Memnuniyet dereceniz nedir? Almayı düşünüyorum ama adamakıllı yorum bulamadım🤔
sue92 Bebislerimiz bu da bebek hareket ettikçe sallanıyo ama kendi sallanmıyo. Pratik kolay taşınıyo diye bunu beğendim ben de.
sue92 Bebislerimiz 600tl e bebekte. Bugün gidip baktım. Hoşuma da gitti açıkçası. Kapalı hali az yer kaplıyo.