Merhaba. Kasık ve rahime doğru çok baskı hissediyorum. Yürürken vs ağrılı oluyor. Yani ağrı olmadığı günü bilmiyorum 😪 hareket edince oluyor. Yatınca bişey yok. İdrar yolu enfeksiyonum da var ondan mıdır yoksa bebek büyüdüğünden midir bilemedim. Kontrolüm haftaya başına gelen var mı 😔