Suni sancjyla dpgum yaptım ölüm gibi bısydı ama ölmedim 😁 bu oglum da kendi sancım gelsin diye dua ediyorum kendi sancısıyla dogum yapan da vardı yanımda ben suni cekerken ben yalvarmaya baslamıstım o inliyodu bnce suni sancjyla kendi sancımı arasında fark var suan suni sancıyla dpgum yapacak olsam sezaryen secerim benim fikrim 😣