Derino Merhaba ,avicenna Nuran Kıyak ,Tülin eroglu ve medipol Elif malçoka sezeryan olan var Mı ?ameliyatlarınız nasıl geçti acaba 3ü arasında kararsızım normal doğum olsa bu kadar düşünmezdim ama ameliyat söz konusu ☺️Cevaplarınızı bekliyorum 💓 💓💓💓
Derino irva benim de cumartesi randevum var ilk randevum olacaktı 1ay kadar kaldı doğuma ozamanlar kadar olmaz mı ki yani gitmenin bi anlamı kalmıcak sanırım
Derino Mirage-zhs ben hem ona hem Nuran’a gidiyorum ikisi de işinde iyi ama işte sezeryan ameliyatta hangisi daha iyidir kafam karışıyor :)Elif’i eledim zaten uzun süre izne çıkacakmış
irva Derino Yokmuş bende ona gidiyordum gebeliğimin başından beri 3 ay yok dediler.Benimde son 2 ayımdı.
Derino irva 3 ay çok uzun süre belki ayrılcaktır klinik açacaktır çünkü çok yoğun olduğunu duydum genelde öyle yapıyorlar çok hastası olan doktorlar .siz peki kimle devam etceksiniz alternatifiniz var mı
Derino irva kaç haftada bir gidiyorsunuz ?bende ayşe kavasoglunu duymuştum ayrıca iyi diye .ben sanırım 2,3kere daha doktor görürüm son kez .karar vermem lazım :))
irva Derino 2 haftada bir gidiyordum elif hanıma son zamanlarda öyle çağırıyordu.Şimdi de aynı şekilde devam ederim de bakalım ne dicekler.