Bebegim 40+3 haftalikti,ne sanci ne bi belirti vardi belimdede bel fıtığı oldugu icin beklemek istemedm. 12 bucuk gibi ameliyata alcklardi,oncesinde damar yolu sonda takiliyor ( bnmki agridi bayagi kasdim kendimi galiba,cikarirken hissetmedim ) sonra tamamen soyup onluk giydiriyolar hadi aşağı bayağı soguktu titremem gecmedi belli bi sure sonra sabit durmaya calistim belden igne yapildi oda korkulacak gibi degil sakin olmak dogru nefes almak gerekiyor sonra uyusmaya basliyosun binkac dk ya dokunmalari cekistirmeleri hissediyosun agri yok ama 5 dk bebek cikiyor ve o ilk ses 🙂 hayatimda yasadigim en guzel andi doya doya baktim optum kokladim dikme islemi bitene kadar yanimdaydi sonra islem bitti odaya ciktik beraber 6 7 saat bacaklari hissetmdm sonra yuruttuler oda korkulacak gibi degilmis yurudukce acildim bol bol yurumeye calisşin , bence oturup kalkmak yatunca kalmak zor agrili .asil mesele sut ve cocuk emzirme bence şırıngayla birlikte gogusu tutturmaya calistim surekli .2 .gun dustan sonra sutum geldi sukur bol bol bikmadan emzirmek lazim .simdi 8 gunluguz hersey yolunda cok sukur .Allah dogum yapacak arkadaslara yardım etsin ins .