Cerenygn Kızlar doguramıyorum diyordum başlatıyorlar korkuyorum çünkü nstde çocuğun kalp atışı bir 80 olurken bir 140 falan oluyor suni serum verdiler nolur dua edin korkuyorum ilk doğumum olucak 😔🧡
Ozdmrkbraa Cerenygn rabbim sağlıcakla kavuştursun sizi biribirinize 💐 inşallah bir avazda kurtulursun kuzum
minnakmina Cerenygn sag salim kucagına alırsın inşallah bende suni ile dogum yaptım korkmana gerek yok
Cerenygn Balkuzu01 çok şükür kavuştum sezeryana aldılar kalbinde ritmik sıkıntı görüldü şuan çok iyi 😊 Allah yardımcınız olsun rabbim sizi bir avazda kurtarsın
Cerenygn Ozdmrkbraa Allah razı olsun canm rabbim sizi bir avazda kurtarsın 🙏 sağlıcakla alın kucağınıza yavrunuzu 😊
Cerenygn Bebislerimiz amin inşallah canım rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bir avazda kurtulursun inşallah 💜
Cerenygn minnakmina suni az çok geçti canm 6 cm açıldı kendi sancımda vardı ama sezeryana alınmak zorunda kaldı en korktuğum şeydi sezeryan neyseki sağlıklı çok şükür kavuştum 😊😊💜
Angelica Sağ salim bebeğinize kavuşursunuz kolay doğumlar diliyorum ben sizin için dua edicem hayırlı haberlernizi de yazın inşallah☺️
Cerenygn Angelica rabbim sizide bir avazda kurtarsın çok şükür şuan iyiyim canım sezeryan oldum en korktuğum şeydi ama olsun sağlıklı ya başka birşey istemem 😊😊💜💜