Nur_yunus ben de çok az alacam ama onun dışında dayanamadım maalesef, örneğin baharda ve önümüzdeki kış için örgü salopetler ve örgü tulumlar ördürmeye başladım şimdiden 🙈 daha doğrusu instagramda bir sayfada gördüğüm modelleri sipariş ettim. O kadar tatlılar ki bekleyemedim. Türkiye’de hazır satılan modeller çok güzel değil çok özgün, tarz bir şey bulmak zor o yüzden ya imkan varsa Avrupa’ya giderken bakmak gerek ya da sipariş üzerine harikalar yaratan kadınlara sipariş vermek gerek ☺️