Burcinisp88 Aynisini dotkorum bana da dedi pco var ama adetlerim duzenli sadece tüylenme oluyordu prolaktinimde 47ydi dostinex kullandiğm ay 1e dustu bu ayda yine kullanmaya devam dedi doktor ama pco icin hic bisey soylemedi insallah benimde ansizin olur 🤩🙏