Kizlar prolaktini yüksek olup ( 47 ) , hemde pcosu olan varmı aranızda? Ben geçen ay dostinex kullandım değerlerim düştü ( 1 ) e. Ama gebelik elde edemedim , doktorum tekrardan dostinex yazdi bu sefer haftada 1 kere iciyorum. Doktorum pcolu olmama rağmen hiç üstünde durmadı dostinexe devam dedi.. 🙄 Sizler ne yaptiniz kaç ay kullandınız dostinexi ?