Emine_66 arzu6129 erken doğum tehlikeniz mi var bende 33 haftalığım benim var 32+5 yoğun kanama yaşadım
Elif-Ece2020 Emine_66 geçmiş olsun kanama neden oldu acaba 31 haftalık bende alt bölgeme agrı giriyor kramp gibi birde çok hareketli sankı erken doğum olacak gibi sezeryan zaten ikinci gebelik. Ama korkum var
Emine_66 Elif-Ece2020 benimde ilk gebeliğim sezeryan rahim ağzı yumuşamış dedi ebe başka birşey söylenmedi ama artık hareketleri can acıtıyor ara ara sancım giriyor belime ağrı giriyor bende çok korkuyorum