Mom-2 Kızlar 19 haftalığım aşırı derece de agrıyor yatıp kalkarken özellikle bu durumu yaşayan varmı bu gittiğimde doktoruma bildiricem
busbusbus10 Mom-2 benimde ağrıyor anlık bişey girip çıkıyor magnezyum eksikliğinden fln diyorlar ama bende danışıcam doktoruma
Ozlmchngr Bende 23 .hafta itibariyle yaşamaya başladım Dr um kalçan genişlediği için normal dedi ama şunu farkettim ne zaman hafifte olsa kabızlık yaşasam bu ağrı gibi olan durumu yaşıyorum haftaya çarşamba kontrolüm var nasipse inşallah orda gene sorucam
Tomrisss Bende çatı ağrısı yaşadım 23.haftadayım şuan hissetmiyorum ama olabiliyormuş canımm bedenimiz doğum sürecine hazırlanıyor 🐣
Mom-2 MehZey herhangi birşey söylemedi doktorum canım bu gittiğimde sorucam nasipse çok teşekkür ederim