Kızlar 4 ay önce 6 haftalıkkrn bebeğimin kalbi durdu. Pataloji sonucunda bir şey çıkmadı. Tekrar bebek istiyoruz 4 ay önce doktor gebelik düşündüğünde coraspirin ve folik asite başla dedi. Tekrar başka bir doktora gittiğimde kullanma dedi. Kürtajdan sonra gebelik düşünüp coraspirin kullanan var mı ? Hangi doktoru dinlemeliyim bilmedim . Bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim 🌹