GkeCanKaran canım benimde adetime 1 gün geçti 545 çıktı 2 gün sonra 2500 lerdeydi doktor ailede ikiz var mı dedi çok heyecanlandırdı üstüne çok durdu ama tek kese göçükte en son 7 hastalıkken gittim şeninde yüksek olabilir ama çok yüksek olup olmayanıda duydum fakat ikiz gebelik düşüncesi bnce konuşmalı☺☺