Dun kontrolumuz vardi arkadaşlar doktor masallah 5+3 dedi sat a gorede tam gunu gününeymiş haftayada tekrar cagirdi kalp atisi icin. oksapar igne kullanıyorum. Inşallah kuzumu bu sefer kucagima alabilirim kizim abla olur dua istiyorum sizden rabbim isteyen herkese tattirsin anneliği ❤
https://imgyukle.com/i/5zghrU