kızlar merhaba ;
ben hamileliğimi hızlı gebelık testı ıle öğrendım adetıme henüz 15 gün varken kan verınce beta değerım 393 çıktı falan sonrası bir hafta sonra 937 4 gün sonra 1350 ve yıne 4 gün sonra 1361 tamam yavaş ilerlıyor dendı yalnız şçyle de bışey var son adet tarıhım 31/08/2020 di yani 30/09/2020 adet olmam gerekırdı benım bu takvıme göre yenı öğrenmış olmam lazımdı hamıleliğimi 1 hafta geçtı regl günümden doktora gıdınce hemen son adet tarıhımı bıle sormadan değerlerin artışına bakınca sağlıksız dış kimyasal demeye başladı sızce durum nedır yorumlar mısınız…