A_C_04 merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim ama doktor 2 hafta geride olduğunu söyledi yaklaşık bir haftadır ara sıra hafif adet ağrısı oluyor nedeni ne acaba aynı sorunu yaşayan varmı?
eymenMomy_ A_C_04 bende 35 haftalık hamileyim kuzum aynı sorun malesef ki bizdede var 1 hafta geriden geliyor bebeğim. Kasıklarımda ve belimde müthiş ağrılar oluyor son haftalarda olduğumuz için normaldir diyorlar🤷♀️🤷♀️
Merve3125 A_C_04 ben de 32+4 haftalığım 3 gündür bende de oluyor canım karnım da ağrı regl olacakmışm gibi dönüyordur çocuk büyük ihtimalle ondan oluyodur
eymenMomy_ A_C_04 sıkkınti yapma kendine inşAllah bidahiki kontrolunde kendi haftasiyla uyumlu olur meleğin💜
Sevcandumaan A_C_04 benimde oluyor doktorum vücut kendini doğuma hazırlıyor 5 dk da bir gelmediği sürece korkma dedi bunlar yalancı sancılarmış
Sehergul A_C_04 bende 35 e girdim normal artık son haftalarda olur ikinci hamileliğim tecrübe ettim aylık sancılar uğruyor