fiona13 kızlar prefertil erken gebelik testi biraz efekt yaptım gören var mı. bu bata 4 varken sabah ilk idrar bat 10 ekim
Hilaleroll fiona13 canım bende gördüm yarın bekle ertesi gün yap bakalım koyulaşıcak mı inşallah vardır da güzel haberlerini okuruz burdan 🙏🏻
ikizminikler fiona13 sizlerin gördüğünü ben niye göremedim 😂 sanki böyle hayal gibi var desem de yalan yok desem de gibi 😑 gönlünden geçen olsun canım hayırlısıyla olur inşallah
lifeofmybaby fiona13 erken gebelik testi alıp yapabilirsiniz o daha net sonuç verir ya da kan tahlili
fiona13 Balkuzu01 bu sbah normal ile yaptım hiçbişiy çıkmadı ama bunda sanki ben de gördüm bişiyler canım
fiona13 Hilaleroll inşallah tatlım iki senedir olmuyor çünkü birde 21. gün progesteron 32 çıkınca biraz heves ettim 🙏🏻
fiona13 ikizminikler canım ben çok bakmaktan heralde dedim uyduruyorum gibi. ama kan vericem çıkınxa yazarım buraya da inş vardır 🌼
Zeyne_yusuf0142 fiona13 yarın adet günüm ama Bnim adet düzensizliğim var ve Bn ilk gebeligimde 1 ay 10 gün sonra ögrnmştm
fiona13 Hilaleroll işten çıkıyim bi ilk işim olacak :) 🙏🏻 hayırlısı olacak ise olsun 🙏🏻 allah bekleyen isteyen herkese versin inşşallah 🌸
fiona13 Zeyne_yusuf0142 yani canım bende de normalde bişi çıkmadı aslında erken testlern de pek bişiy olduğunu sanmıyorjm ben de bi umut ben testten ziyade progesteron 32 çıktı diye ihtimal mi dedim esasen