Merhaba Anneler
başlığı da okuduğunuz gibi tüm gün ama özellikle sabahları mide bulantım var lavaboya koşuyorum ama kusmam gelmiyor yani kusamıyorum. Açıkçası kendimi de buna zorlamıyorum öğürmüyorum. Hatta bazen mide suyum ağzıma kadar geliyor, acı bir tat bırakıyor ama kusmam gelmiyor. Kussam belki rahatlıcam gibi geliyor. Yarın 7 haftalık olacağız inşallah. Dediğim gibi kusma yok, kokulara karşı bi sorunum da yok, çok şükür iştahım da yerinde. Ama bu bulantı tuhaf, yani hem bulanıp hemde istifra edememek artık tuhafıma gidiyor.
Benim durumumda olan biri var mı? Yada bu süreç normal mi? Bana azcık akıl verseniz.