Merhaba canim hamileler, hamile oldugum surec boyunca sizleri hep takip ettim. Bir sürü pozitif bir suru de negatif yorum doğum hikayesi okudum. Cok etkilenen biri olmadığım için sorun yaşamadım. Herkesin hikayesine saygı duyarim 😇
Gelelim benim hikayeme . 05.10.2020 p.tesi sabahi 6 da gelen sancilarimi takip etmemle başladı hikayem. Daha önce ki kasilmalari sanci sanan ben sanci ne olduğunu o an öğrenmiş oldum. 39+0 oldugum gün doğmaya karar verdi oğluşum.🙏 normal doğum olarak gittiğim Egepol Hastanesinde özel doktorumla (dış doktor) buluştuk. Yatış işlemleri evraklar imzalar bitti. 7 saat boyunca gerek plates topu gerek yurume yoluyla 9 cm açıklığa ulaşabildik ancak oğlum doğum kanalında durmasi gerektigi gibi durmadi, yani kafasını doğması icin olmasi gerektigi açıda tutamadi oysaki başımız asagidaydi ve kalp ritmimiz bir kere düştü. Sonrasinda da herhangi bir sorun olmasin diye sezeryan süreci başladı. 7 saatlik sancilardan sonra yarim saat beklemeden sezeryana alindim. Yarim saat verilen igneletin etkisi .. vee bir ses. O sesle beraber ne kadar agladim bilmem. O kadar güzel bir duygu öyle güzel bir his ki. Kendimi bildim bileli sezeryan olmak istemeyen ben ve o his. Baska hic bir sey onemli degil. Oglum saglikliydi ve yanimdaydi. Siyah saçlarına kurban olduğum 🙏 sonrasinda verilen agri kesicilerin etkisi geçti ve agrilarim başladı. Ilk gün zordu evet 2. Günde zordu evet ama hareketlenmeye basladim ve evimize geldik 🙏 3. Gün yani bugün rahat rahat oturup kalkmaya yardim almamaya başladım. Annem babam kayinvalidem sagolsunlar hep yanimdalardi. Eşim can eşim bir saniye bile bırakmadı elimi. Oglusumun sağlıklı oluşu ve yanimda oluşu acilarima merhem oldu gercekten. Hatta meme kavgasina bile başladık. Meme ucum içeri kaçıyor ve Yavuz Selim’im tutamıyor. Ama alışacak. O bana ben ona 💙. Sakın kendinizi yalnız hissetmeyin canim hamileler. Bende sezeryandan korkuyordum ve aglayarak gittim ameliyathaneye ancak sonu hic korktugum gibi olmadi. Sizlere de pozitif bir hikaye yazmak istedim. Umarım herşey gönlünüzce olurr 🙏😇👼🏻