Mavi_06 Kızlar adetimden 6 gün önce akşam test yaptım silik çizgi çıktı testin markası bebetime biraz araştırdım yanıltıyormuş malesef ertesi gün erken gebelik testi yaptım yine silik çıktı sizce hamile miyim???🤔
Bahar2622 Mavi_06 fotoğrafını atarsan bizde bakalım ☺ silik çizgi çıktıysa vardir canim inşallah hamilesindir 😇 yumurta takibi yapmış miydin kac gun geçti yumurtlamadan
Tulayy07 Mavi_06 bende adetime 6 gün varken bebetime la öğrendim silik çizgiydi benim de çok yeni ondan
Mavi_06 Edizinannesii url=https://hizliresim.com/lbV4Bh][img]https://i.hizliresim.com/lbV4Bh.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/qd1mlr][img]https://i.hizliresim.com/qd1mlr.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/J8zobZ][img]https://i.hizliresim.com/J8zobZ.jpg[/img][/url]
Paprika Mavi_06 var gorunuyor hayırlı olsun fakat kan testi için bir kaç gün bekleyin.Erken yaptırmak endişe yaratıyor