Güzel anneler hepinize merhaba. Öncelikle anne olanlara rabbim evlatları ile güzel yıllar nasip eylesin. Hamile olanlara da evlatlarına kavuşmayı nasip eylesin inşallah. Anne olmak isteyenlere de rabbim en güzel şekilde bu duyguyu yaşamayı nasip eylesin. ( Amin) Soruma gelecek olursak. Ben en son 23 ağustos tarihinde adet oldum. Döngü günümde 35 çekiyor en geç bu tarihe göre en son adet tarihim 28 Eylül oluyor. Ve ben adet olmadım. Bugün 9. Gün oluyor adet olmayalı. Iki tane test yaptim negatif çıktı. Böyle bir durum yaşayan oldumu. Yarın da doktora gidecegim kan testi için 10 günün dolmasını bekledim. Lütfen bana dua edin anne olmayı çok istiyorum şimdiden hakkınızı helal edin 🤲