Mide krampı çok yaşıyorum grip girip çıkıyor mideme Ağrı bazen aniden gelen elim ayağım titriyor sanki kendimi yatağa atıyorum hasta gibi oluyorum sonra geçiyor aynı zamanda agzım devamlı acı bişeyler yerken iyi yedikten sonra hep acılık var tavsiyesi olan var mı