kerimannesi Meziyu47 vallahi Allah yardımcın olsun Ben 23 haftalık oldum Hala çekiyorum çok kötü renine kullanıyorum Soğuk süt iyi geliyor soda iyi geliyor diye biliyorum ama onlar bana bir faydası olmuyor hiçbirininFaydası Yok
Meziyu47 kerimannesi anneliği verdiyi bir güç buda ilk rahme girdiği anda başlıyor artık endişe koruma sevgi acı tatlı koruma
Mry02 Meziyu47 gaviskon çok iyi cnm ama şu aralar bana hiç bişi kar etmiyo çok susuyorum korkumdan su içemiyorum midem berbat durumda 20 haftamdayım saçları çıkıyo galiba ondan böyle 😪
Fndkkrdu Meziyu47 evet çok zor valla Allah yardımcımız olsun yeterli sağlıcakla doğsunlar ben razıyım bütün mide yanmalarina
Ebru_06 Meziyu47 senin çok erken başlamış bende 7.aya girdiğim zaman başlamıştı ama çok kötü bir durum ama bunun şurubu varmış doktoruna sorabilirsin bende kontrol günü sormayı düşünüyorum 😇