Merhaba sevgili anneler.. Öncelikle Allah hepimizin bebeğini sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin. Benim 13. Haftamda kanamam oldu doktorum ilaç ve yatak istirahati verdi. İlk gün kanamadan sonra bir sıkıntı yaşamadım Şu an 15. haftamdayım dün akşam tekrardan kanamam oldu acile gittim. Nöbetçi doktor bebeğin ve eşinin rahme yakın olduğunu kanamalarımın olmasının ondan kaynaklandığını söyledi ama her zaman gittiğim doktorum öyle bir şeyden hiç bahsetmemişti. Şu an hala kanamalarım devam ediyor ve korkuyorum. Yarın kendi doktoruma kontrole gidicem. Benim gibi böyle bir durumla karşılaşan annelerimiz var mı? Tavsiyelerinizi, deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim